2014. április 25., péntek

Chapter 5

 Sziasztok! Nagyon örülnék pár visszajelzésnek.:D FIGYELEM ebben a részben több perverz megnyilvánulás is található. SAJÁT felelősségre olvasd! :) Remélem tetszeni fog.:D
( Ajánlott zene Passenger - Let her go
Nirvana


Iszonyatos fejfájással ébredtem. Tegnap estéről halvány emlékeim vannak, de azokat is elködösíti az alkohol. Nem emlékszem, hogy hogyan kerültem fel a szobámba, egy új fehérneműben.  Kezdtem félni.
Mozog mellettem a takaró. Jó ég van mellettem valaki - a belső énem tombolt. Oh Istenem, kérlek mond hogy,egy lány fekszik mellettem. Pánik járta át testemet mert ahogy megpróbáltam felülni fájdalmat éreztem a nemi szervemnél.
- Kérlek mondd, hogy nem tettem meg... - folyt le egy könny csepp. Lehúztam a takarót a másik emberről. Megfagytam, az arcom megkeményedett éreztem ahogy kifolyik a végtagjaimból a vér.
- Jó reggelt! - nyújtózkodott hatalmas győzedelmes mosollyal az arcán. Nem jutottam szóhoz, ez egyszer tényleg nem tudtam mit szólni. A szám remegett és folytak a könnyeim.
- Mi a baj? - nézett még mindig mosolyogva. Hozzá vágtam egy párnát.
- Szerinted még is mi? - kiabáltam. - Megtettük?
- Igen és azt kell, hogy mondjam nagyon jó vagy! - a mosolya most egyszerűen kikészített, megtudtam volna fojtani amiért vigyorog ebben a helyzetben, mikor látja rajtam, hogy teljesen kikészültem.
- Tudtad, hogy szűz voltam?! - kiabáltam, nem értem el a papucsomat ezért csak egy párnát vágtam hozzá.
- Akkor ezért voltál ilyen szűk!
- Seggfej! - ordítottam. A takarómat magamra tekerve lementem a lépcsőn. Azon a bizonyos helyen lévő szúró fájdalom csak erősödött a lépcsőzéstől. A ház kész disznó ól. Senkit sem találtam a nappaliban. Majd kimentem a teraszra és ott megláttam a maradék tagját a bandának.
- Candy mi a baj? - ugrott fel Kendall ahogy meglátta, hogy sírok.
- Ne érj hozzám! - kiabáltam rá is. - Miért 'barátkoztatok' velem? Azért, hogy az egyikőtök ágyba vigyen? Azt hittem, hogy ti nem olyanok vagytok... De hatalmasat tévedtem! - szipogtam.
- Miről beszélsz? - értetlenkedett Carlos.
- Nem kell a hülyét játszani, tudom, hogy ez volt a tervetek. Hagyjatok békén a Sztárocska életetekkel együtt! - lábaim megremegnek és szédülök.
- Ez nem igaz! - tagadta le Logan.
- Candy nyugodj le - fogta meg a vállamat James.
- Te csak ne érj hozzám! - rántottam el. - Rád iszonyatosan haragszom! Gumit használtál? - csuklott el a hangom.
- Nem szokásom - rántotta meg vállait. Itt sokkot kaptam. Legszívesebben kirohantam volna a világból. Szégyelltem magamat.Kisemmizve éreztem magamat.
- Te idióta! - lökte meg Kendall, Jameset. Mire a srác válaszul nagyobbat lökött rajta.
Számomra megállt az idő, egyből az a gondolat villogott a fejemben, hogy terhes vagyok. Forgott velem a világ, kapkodtam a levegőt és a könnyeim patakként zúdultak arcomra. Nem észleltem semmit a mellettem verekedő fiúkból. A formák kezdtek összefolyni, egyre nehezebben kaptam levegőt mintha a mellkasomra egy hatalmas követ tettek volna.
- Azt hiszem mindjárt... - éreztem ahogy lábaimat elhagyja az erő és mint egy fatönk zuhanok a földre. Remélem ez egy rémálom, majd felébredek a parti előtti reggelen.
Kinyitottam a szememet, lassan kiélesedett a látásom. A hegyen lévő házunkban ébredtem fől.
- Mi történt? - motyogtam Kendallnek, mert Ő ült mellettem.
- Rosszul lettél.
- Szóval amire emlékszem az megtörtént nem csak álom volt - a könnyek megint utat törtek maguknak.
- Hogy érzed magadat? - nyitott be James.
- Az, hogy mit érzek? Mondd, mit érdekel ez téged? Eddig nem törődtél az érzéseimmel - förmedtem rá.
- Nem kérem, hogy bocsájts meg csak érts meg...
 Becsukta az ajtót.
- Mit értsek meg? - kiabáltam utána. Haragszom rá,  de leginkább önmagamra amiért nem akadályoztam meg. Mindig is arra gondoltam, hogy milyen jó lenne ha vele veszteném el. Azt hittem az első alkalom különleges lesz - suttogtam.
- Nem a te hibád, részeg voltál.
- Nem kellett volna annak lennem - marcangoltam magamat.
- Akkor gondolom nem jössz velünk - sütötte le a szemét.
- Hova? - értetlenkedtem.
- Carlos tegnap megígértette veled, hogy eljössz velünk a turné többi állomására. Nem is emlékszel?
Erősen próbáltam gondolkozni, de nem sikerült előkaparnom ezt az emléket. Megráztam a fejemet.
- Először nemet mondtál, majd addig hajtogatta míg ki nem csikarta belőled az igent. Ő ezt úgy élte meg mintha megkérte volna a kezedet és te a boldogító igent mondtad volna neki - mosolygott.
- szeretem az olyan embereket, akik mosolyt tudnak csalni az arcomra, mikor teljesen magam alatt vagyok. Mint most - mosolyogtam vissza.
- És jössz vagy nem?
- Nem tudom, nehéz lenne most James közelében lenni...
- Kapsz külön szobát a hotelekben, csak gyere - szinte könyörgött.
- De ezt valahogy, meg kellene beszélnem apuval.
- Majd segítünk! - jött be Logan.
- Aj! Legyen - fújtattam, de örültem neki.
- Hoztunk tesztet, azt mondta a nő, hogy két órával utána már kimutatható - vakarta meg fejét Carlos és átnyújtotta. Felálltam, hogy elindulok a fürdőbe, de akkor észrevettem valami nagyon furcsát Kendallen.
- Veled meg mi történt? - léptem közelebb hozzá. A szemöldöke fel szakadt, igaz már nem vérzett de nagyon csúnya volt.
- Semmi - legyintett. Tenyerembe fogtam fejét és picit megtapogattam, mire felszisszent.
- Túl élem - harsogta. Elengedtem és bementem a fürdőszobába. Elolvastam a doboz hátulját, hogy pontosan mit is kell tenni. Mikor elvégeztem. Várni kellett pár percet, hogy úgy mondd feldolgozza. Ideges voltam. Kijött az eredmény, nem néztem még meg.
- Srácok! - jöttem ki. Addigra már James is bemert jönni. Sóhajtottam és rápillantottam, ismételten könnyezni kezdtem.
- Az eredmény... 

12 megjegyzés:

  1. ÉSAKKORMIAZEREDMÉYN?!?!??!?!!?!?!

    VálaszTörlés
  2. Mi az eredméééééény????!!!!

    VálaszTörlés
  3. Na neee máááááár... kérlek ne hagyj kétségek között!!!!!!!!:((((

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Először is tegnap találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik. Tetszik, hogy naponta hozol új részt. A részekről meg annyit, hogy egyszerűen FANTASZTIKUSAK!!!
    Rengeteg blogot olvastam már,mert szeretem a fanfictionak, de ez benne van a top5-ben!!
    Lehet lassan 20 éves létemre nem kellene ilyeneket olvasnom, de ha egyszer mindig van egy olyan blog ami leköt akkor miért ne?
    Összegezve csak annyit akartam, hogy szuper a blog nagyon jól írsz, és hogy várom a következő részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Draga!<3
      Teljesen feldobjak a komik a napomat mindig, de ennek meg mindig a hatasa alatt vagyok. Megtisztelsz vele, hogy olvasod es amiert benne van a kedvenceid kozott.:3 Koszonom szèpen a pozitivumokat. Nem sokara hozom az uj reszt!:3

      Törlés
  5. nagyon jo mikor lesz a uj resz vagy má van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik ma hozom ha minden igaz.:)

      Törlés